loading...
خدای من زیباست
کوثر بازدید : 4 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

     وضو می گیرم به امید اینکه چرک گناه را از جسم خود پاک کنم و آماده گردم برای حضور در برابر معبودم .

     چادر سفید نماز، عطرگل محمدی جانماز و مهر کربلا و تسبیح، مرا درخیال به عرش می رساند.

     خداوندا، تو که بخشنده و مهربانی ، مرا هدایت فرما و در راه مستقیم قرار ده ، راه آنانی که به نعمت تو مفتخر شدند نه راه گمراهان .

     پروردگارا، سپاس می گویم تو را که پاک و منزهی و بلند مرتبه و عظیم.

     بارالها، هر بار شهادت می دهم که یگانه هستی ، هر بار شهادت می دهم که پیامبرم محمد(ص) است و باز شهادت می دهم که علی، ولی توست، بپذیر این شهادت را از من و آن را همیشه در ذهن و فکرم قرار ده.

     ای مهربان، قلبم را منزه گردان ازگناه و مرا از منتظران واقعی قرار بده و چشمانم را به دیدن جمال زیبای یار مزین گردان.

     خدای من، راز و نیاز با تو چه دل انگیز است ، من را از آن بی نصیب مفرما و لذت آن را هر لحظه در قلب و جانم بیشتر گردان .

      تو تنها معشوق ازلی و ابدی هستی که می توانی دل بندگانت را تسخیر کنی و با تسخیر آن، بندگانت را به اوج معرفت و دیانت برسانی؛ مرا از معشوقان واقعی خود قرار بده.

      در تمام نمازم ، در همه راز و نیازم ، تنها تو هستی در ذهن پر نیازم .در راز و نیاز، نیازها را از من دور گردان .

      ای قادر متعال به من سعادت گزاردن نمازی دیگر در حضور پر شکوهت عطا فرما، تنها تویی که می توانی دعایم را مستجاب کنی پس با لطف و مهرت ، با بخشایش و عطوفتت دعاهایم را مستجاب گردان .

 * اللهم عجل لولیک الفرج *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 7
  • بازدید کلی : 112